PILETIINFO ÜLEANDMISE AKT
Veebilehel ja piletitel avaldatav info:
Kui teie üritus on müügis, saadame teile e-posti teel spetsiaalse lingi.
- See link suunab kas selle riigi keelde, kus üritus toimub, või inglise keelde kui universaalsesse keelde.
Ürituse pealkiri
- Ürituse pealkiri tuleb kirjutada väikeste tähtedega ning see peaks olema võimalikult lühike.
- Kui pealkiri muutub pärast piletite müüki panemist, tuleb sellest teavitada Ticket Best Europe esindajat.
Hinnad ja soodustused
- Erinevate külastajakategooriate (nt erivajadustega inimesed, õpilased, üliõpilased, pensionärid, grupid jne) piletihinnad ja soodustused tuleb esitada võimalikult täpselt.
- NB! Kui teie piletihinnad muutuvad, palume sellest meid teavitada vähemalt 48 tundi enne plaanitud hinnamuutust.
Isteplaani teave
- Kui üritusel on määratud istekohad (VIP, eriline paigutus), tuleb see esitatud teabes selgelt märkida.
Uue saali registreerimine
- Uue saali saab süsteemi lisada ainult Ticket Best Europe esindaja.
- Palun saatke meie esindajale e-kiri, mis sisaldab saali andmeid ning istekohtade paigutusega plaani.
Täiendav teave (võite lisada järgmist):
- Kuidas jõuda ürituse toimumiskohta
- Mis keeles üritus toimub
- Kas saalis on piiratud nähtavusega istekohad jne.
Pildid ja plakatid
- Tuleb üles laadida mitu plakatit või pilti .jpg või .png formaadis, järgmiste mõõtmetega: 1270x555 px ja 280x420 px, maksimaalne faili suurus 2 MB.
INFO TÖÖTLEMINE JA SÜSTEEMI SISESTAMINE
Täname Teid esitatud info eest.
Juhime Teie tähelepanu sellele, et meie töötajate tavapärane tööaeg ürituste info sisestamisel või muutmisel on E-R 10.00-17.00 EET